رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از فعالیت بیش از 800 نفرپلیس درتامین امنیت ترافیكی دانش آموزان استان اصفهان خبر داد.

فعاليت بيش از 800 نفر پليس در تامين امنيت ترافيكي دانش آموزان استان اصفهانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ حسین غلامی اظهارداشت: همزمان با بازگشایی مدارس طرح مهر پلیس راهنمایی و رانندگی با فعالیت800 نیرو پلیس و بیش از 200 تیم موتوری و ماشینی در سطح شهرهای استان اصفهان اجرا می شود.

وی افزود: روان سازی ترافیك مدارس و كنترل ترافیك در سطح استان اصفهان هنگام بازگشایی و تعطیلی مدارس توسط پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ادامه داد: پلیس به همراه تیمی از سازمان های شهرداری بر فعالیت سرویس های مدارس و حمل و نقل عمومی به منظور تقویت ایمنی و سلامت دانش‌ آموزان فعالیت می كند.

وی گفت: ی پلیس راهنمایی و رانندگی با مسئولان مدارس و آموزش و پرورش استان اصفهان در طول سال تحصیلی به منظور تسهیل در تردد های دانش آموزان، فرهنگیان و سرویس های مدارس همكاری می كند و در خصوص محدودیت های ترافیكی فرصت همكاری برای دانش آموزان و فرهنگیان وجود دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اذعان داشت: تردد خودروهای سرویس مدارس در بزرگراه ها ممنوع است و نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی بر تردد سرویس های مدارس نظارت دارند و در صورت مشاهده و دریافت گزارش با متخلفین برخورد می شود.

وی گفت: با گذشت سال های فعالیت سرویس های مدارس در سطح استان اصفهان از نظر كیفی بهبوده یافته و همكاری مسئولان مدارس و خانواده ها در بهبود رفتار ترافیكی رانندگان سرویس های مدارس لازم است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.