رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از آمادگی پلیس برای بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان سرهنگ طلایی؛ گفت در آستانه بازگشایی مدارس با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای بازگشایی مدارس گفت: در این خصوص جلسات مشترکی با مسوولان آموزش و پرورش و شهرداری‌ها برگزار شده است تا برای بازگشایی مدارس همه بخش‌ها در آمادگی کامل قرار گیرند.

وی افزود: از یک تا 15 مهر 120 تیم خودرو نیروی راهنمایی و رانندگی در شهرستان همدان به مناسب اول مهر به حالت آماده باش در خواهند آمد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به کنترل سرویس مدارس نیز افزود:همزمان با این طرح بحث کنترول سرویس مدارس را نیز در دستور کار قرار داده ایم.

سرهنگ طلایی گفت: بر این اساس بیمه خودرو، معاینه فنی معتبر، صلاحیت راننده و تخلفات وی در کنار صلاحیت عمومی رانندگان سرویس‌های مدارس کنترل شده و پس از آن نسبت به صدور برچسب سرویس مدرسه برای آنها اقدام می‌شود.

وی افزود: خانواده‌ها از بکارگیری سرویس‌های مدارس فاقد برچسب ساماندهی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به این که برابر تدابیر ابلاغی خط کشی‌های اطراف مدارس، نصب تابلوهای هشدار دهنده و ایمن‌سازی اطراف محوطه مدارس برای تردد آسان دانش‌آموزان از سوی شهرداری‌ها صورت گرفته است افزود: در عین حال رانندگان باید حتما در اطراف مدارس با احتیاط کامل تردد کرده و حتما به تابلوهای هشدار دهنده توجه لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد:یک هزار و 400 نفر از رانندگان سرویس تعیین طلاحیت شدند و برای عده ای نیز کلاس های آموزشی "قوانین راهنمایی و رانندگی،چگونگی بر خورد با دانش آموزان" را برگزار کردیم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.