پرونده آزادي 51 نفر از مددجويان زندان هاي مازندران در 3 ماهه نخست امسال نهايي شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران، در اين جلسه ياد آور شد: اداره كل زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي استان، با تعامل مطلوب بانك هاي عامل، تمامي منابع اعتباري مصوب مرتبط با ستاد ديه مازندران را جذب نموده است كه جاي تقدير دارد. به گزارش روابط عمومي استانداري، عليرضا يونسي رستمي، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران در جلسه كميسيون ارتقاء امنيت اجتماعي استان، ضمن گرامي داشت هفته دفاع مقدس و ياد و خاطره دلاوري ها و مجاهدات رزمندگان و شهداي والامقام، بيان داشت: انقلاب اسلامي در دفاع مقدس به جهان صادر و سيماي حقيقي متجاوز در اين نبرد به جهانيان معرفي گرديد.

وي با بيان اين كه 42 كشور جهان در جنگ، پشت سر صدام بودند و ملت ايران تنها با اتكا به اراده و چنگ زدن به حبل المتين ايمان الهي و ولايت، در برابر خيل دشمنان ايستادگي نمود، افزود: امروز در ميدان مذاكره با قدرت هاي جهاني نيز، مذاكره كنندگان با توكل برقدرت و پشتوانه مردمي و اطاعت از فرامين و منويات رهبر معظم انقلاب، الگويي جديد به جهان معرفي كردند و مذاكره اي عقلاني از روي تدبير و آينده نگري با حفظ عزت ملت ايران اسلامي را به نمايش گذاشتند.

يونسي در ادامه با تبريك عيد قربان، عيد بندگي بندگان خدا و عيد غلبه ي دين بر وسوسه هاي شيطاني، اقدامات ستاد ديه استان مازندران را ستود و عنوان نمود: در سايه تلاش هاي اين ستاد 258 نفر از زندانيان جرائم غير عمد طي سال 93 از زندان آزاد شدند.

معاون استاندار مازندران، خاطر نشان ساخت: با وجود محدوديت هاي منابع اعتباري، در 3 ماهه نخست سال جاري، پرونده آزادي 51 نفر از مددجويان زندان هاي استان نهايي شده است.

يونسي، افزود: اداره كل زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي استان، با تعامل مطلوب بانك هاي عامل، تمامي منابع اعتباري مصوب مرتبط با ستاد ديه مازندران را جذب نموده است كه جاي تقدير دارد.

وي، تقويت ستاد ديه از سوي دولت تديبر و اميد را يك گام ارزشمند براي رفع مشكلات انسان هايي كه به دلايل غير عمد در زندان به سر مي برند، توصيف نمود و ياد آور شد: دستگاه هاي اجرايي با توجه به وظايف خود، خيرين را در جهت كمك به ستاد ديه استان بيش از پيش فعال نمايند و دستگاه هاي فرهنگي زمينه گرايش جامعه به اينگونه فعاليت ها را فراهم نمايند و از توانمندي و ظرفيت منابر وعظ، خطبا، ائمه جمعه و جماعات و رسانه ها به ويژه رسانه ملي نيز در اين خصوص بيشترين بهره گيري صورت گيرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.