استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران در آستانه سال تحصیلی جدید در پیام مشترکی بهار علم اندوزی و معرفت افزایی را به خانواه تعلیم و تربیت استان تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، در این پیام آمده است نوروز تعلیم و تربیت و فصل بالندگی و خودسازی در کانون مدرسه و دانشگاه فرا رسید تا شاهد تجلی شور و نشاط آینده سازان در بهار علم اندوزی و معرفت افزایی باشیم.

شور و عشق و علاقه شاگرد و معلم و استاد و دانشجو به تعلیم و تزکیه و تهذیب و تلاش برای دانستن و آگاه شدن، در این محیط بالنده و پرنشاط ستودنی و انگیزه بخش است.

تقارن فصل بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس که نماد درس آموزی در کلاس ایثار و ایمان و شهادت و فداکاری است را گرامی داشته و امیداریم یاد و خاطره شهدای والامقام دیار علویان با تلاش جهادی رهپویان تعلیم و تربیت در مسیر مکتب نورانی اسلام محمدی و آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجلی پرشکوه یابد.

حقیقتا آموزش و پرورش و آموزش عالی از اثرگذارترین نهادهای اجتماعی و زیرساخت های اصلی توسعه همه جانبه هستند که این جامعه را متحول ساخته و به سوی سرچشمه های پیشرفت و تعالی رهنمون می سازند .

در این پیام آمده است : نظام تعلیم و تربیت با بکارگیری نیروی انسانی کارآمد در سیستم آموزشی و با پرورش نسلی متفکر، مستقل، پرسشگر، خلاق و در عین حال ماهر و کارآمد می تواند زیربنای توسعه و تحولات اجتماعی را فراهم نماید.

یقینا، تحقق آینده ای آباد و درخشان رهین تلاش و مجاهدت بیش از پیش دانش آموزان و دانشجویان در سنگرهای کلاس درس خواهد بود و انتظار می رود این جهادگران عرصه دانایی و توانایی با دو بال تزکیه و تعلیم فصل جدیدی از بالندگی، تعالی و شکوفایی را با تهذیب نفس و افزایش مهارتها رقم بزنند.

در این پیام ابراز امیدواری شده در سال همدلی و همزبانی و در آستانه اعیاد مبارک غدیر و قربان با همت بلند صاحبان خرد و اندیشه ، فرهنگیان مشفق، متعهّد و دلسوز و دانشگاهیان فرهیخته سال تحصیلی پر بار و سرشار از موفقیت و بهروزی و همراه با جهش عظیم علمی و تربیتی داشته باشیم.

انتهای پیام ///

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.