معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم گفت: دانشگاه فردوسی مشهد ۱۸ مهرماه جاری میزبان هشتمین جشنواره حرکت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ضیاء هاشمی امروز در همایش میثاق مهر ضمن تبریک به دانشجویان ورودی جدید گفت: امروز من دانشجو شدن شما دانشجویان را تبریک می گویم، شما افتخار دارید که در شهر مشهد تحصیل می کنید. 

وی دانشجو را نماد علم و خرد دانست و با بیان اینکه دانشگاه فردوسی نمادی از هویت ماست آن هم در شهر مشهد که نماد هویت دینی و شیعی محسوب می شود، افزود: شما دانشجویان با پذیرفته شدن در دانشگاه فردوسی مشهد نماد اعلی یک جوان فرهیخته ایرانی هستید که به عضویت دانشگاه درآمده است.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم گفت: اگر دنیا و آخرت می خواهید راه دانش، تدبیر و عقلانیت را در پیش گیرید و حضور شما در دانشگاه این فرصت را برای شما ایجاد می کند.

ضیاء هاشمی بیان داشت: دانشگاه مشهد دانشگاهی وزیر پرور است، که در کنار این مهم به فرهنگ پروری نیز توجه داشته است؛ شما دانشجویان باید با برنامه و بهره گیری از اساتید از فرصتی که برایشان پیش آمده استفاده کنید و در راه آموزش و مسائل پژوهشی پیش گام باشید.

وی در ادامه به برگزاری هشتمین جشنواره حرکت در دانشگاه فردوسی مشهد در 18 مهر ماه امسال اشاره کرد و افزود: دانشگاه فردوسی در کار جمعی و علمی و فرهنگی پیشتاز بوده و مهر ماه امسال نیز میزبان انجمن های علمی سراسر کشور می باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم خطاب به دانشجویان تاکید کرد: از بی تفاوتی و بی مسئولیتی بپرهیزید.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.