برای دیدن اخبار منطقه 6 کلیک کنید:

از اجرای طرح کیفیت زندگی بانوان تا طرح مهر قلم

اجرای طرح افزایش کیفیت زندگی بانوان تا طرح مهر قلم در مدارس قلب پایتخت را در مهمترین اخبار منطقه 6 بخوانید.

از اجرای طرح کیفیت زندگی بانوان تا طرح مهر قلمرقیه احسانی رئیس اداره بانوان منطقه 6 در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در جهت بهبود کیفیت زندگی بانوان و رسیدگی به مشکلات و خواسته های آن ها، طرح ارتقای کیفیت زندگی بانوان اجرا می شود.
وی تصریح کرد: این طرح بصورت محله به  محله و با همکاری بانوان، خصوصا بانوان سرپرست خانوار در قالب بر پایی جلسات، کارگاه کلاس های مشاوره برگزار و همچنین به بررسی مسائل و مشکلات آن ها پرداخته و راهکارهای مناسب اتخاذ خواهد شد.

رئیس اداره بانوان منطقه گفت: افراد نیازمند در این طرح شناسایی و با همکاری مجمع خیرین تحت پوشش طرح حامی قرار گرفته و از خدمات رفاهی از جمله درمان، آموزش، تحصیل، وام خود اشتغالی و از امکانات شهر بانو نیز بهره‌مند خواهند شد.

*اجرای طرح مهم قلم در مدارس  قبل  پایتخت 

رئیس اداره زیبا سازی منطقه از آماده سازی مدارس قلب پایتخت همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

علیرضا سعادتی رئیس اداره زیبا سازی منطقه 6 در گفت و گو با خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به منظور آماده سازی مدارس برای حضور دانش آموزان در سال تحصیلی جدید اقدام به اجرای طرح مهر قلم در قالب اقداماتی از جمله شستشو، پاکسازی، رنگ آمیزی نما و المان‌های شهری اطراف و داخل مدارس کرده ایم.

وی افزود: در این راستا تا کنون 8000مترمربع پاکسازی و شستشو در 20مدرسه انجام و نیز در 14 مدرسه رنگ آمیزی المان‌های موجود در مدارس صورت گرفته است.

رئیس اداره زیبا سازی منطقه  گفت: چاپ و نصب بنر با موضوع خوش آمد گویی و تبریک آغاز سال تحصیلی در سطح منطقه و مدارس انجام شده است.

انتهاهی پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار