فراگیری سلفی با طعم مرگ+عکس

گاهی گرفتن سلفی از حد طبیعی خود خارج شده و نیاز بیش از حد برخی برای خودنمایی و جلب توجه با عکس هایی مرگبار ختم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها میلیون ها نفر صاحب گوشی های هوشمندی شده اند که در هر زمان و مکان با گرفتن عکس های سلفی از خودشان،آن ها را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

به گزارش مشیبل، امسال آمار قربانیان سلفی از آمار کسانی که طعمه کوسه ها می شوند، بسیار بیشتر است.

تاکنون در سال 2015، 12 نفر در حین سلفی گرفتن، پس از افتادن از پرتگاه ها و یا تصادف با وسایل نقلیه یا حیوانات جان خود را ازدست دادند.

فراگیری سلفی با طعم مرگ

این آمار بالای قربانیان سلفی نشان می دهد که افراد تمایل زیادی به گرفتن سلفی در مکان های پر خطر دارند تا به این وسیله دوستان خود را در صفحات مجازی شگفت زده کنند.

این امر باعث شده که برخی از مکان های تفریحی و حیات وحش ها گرفتن سلفی را ممنوع کنند. آخرین قربانی سلفی گزارش شده، یک پیرمرد 66 ساله ژاپنی بود که امسال در حین سلفی گرفتن در کنار دروازه سلطنتی از چند پله افتاد و دچار عارضه قلبی شد.

یک توریست استرالیایی که برای گرفتن یک عکس سلفی در ارتفاع 200 متر از صخره پرتاب شد، از جمله قربانیان عشق سلفی است.

در پی این حادثه وزارت کشور روسیه علائمی شبیه علائم راهنمایی و رانندگی در سطح شهر ایجاد کرده است که می گویند: "بهترین سلفی ها بلای جانتان خواهند شد." 

فراگیری سلفی با طعم مرگ

منبع:میل آنلاین

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.