10 تقاطع دیگر از شهر قزوین به دوربین های نظارت تصویری مجهز شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در مراسم افتتاح توسعه زیر ساخت های ترافیکی شهر گفت : سال گذشته  مراکز اصلی و تاریخی شهر در این طرح قرار گرفتند و امسال 10 کیلومتردیگر از تقاطع های میدان های جانبازان ، مینودر، ارتش ، شهید مدنی  ،سرداران و تقاطع شهید بابایی  که از مرکز دور بودند به دوربین های نظارت تصویری مجهز شدند .

وهاب میزانی افزود : برای اجرای این طرح 10 میلیارد ریال هزینه شده است .

وی اضافه کرد: در این طرح تمام چراغ ها ی هوشمند از طریق فیبر نوری ، اطلاعات ترافیکی  را  به مرکز کنترل ترافیک ارسال می کند .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآورشد :  سال گذشته  10 کیلومتراز مراکز اصلی و تاریخی شهر  به این شبکه تجهیز شده است .

میزانی همچنین از پرداخت الکترونیکی کارت پارک از طریق کارت شهروندی خبر داد و گفت : این طرح در 2 هفته آینده اجرایی می شود .

در این مراسم همچنین از دوچرخه ای که در داخل تولید شده است  برای طرح دوچرخه اشتراکی رونمایی شد .

در این طرح 500 دوچرخه برای 6 ایستگاه در مراکز اصلی شهر در نظر گرفته شده است  و شهروندان می توانند با دریافت دوچرخه از یک ایستگاه  به ایستگاه دیگر بروند .

شهردار قزوین  در این مراسم از افتتاح تقاطع غیر همسطح نخبگان در22 مهر خبر داد و اضافه کرد : تقاطع غیر همسط مرحوم ابوترابی هم ظرف 3 ماه آینده به بهره برداری می رسد .

استاندار هم با تجلیل از این دو طرح گفت : با توجه به بار ترافیکی که امروز شاهد آن هستیم نیاز به اجرای یک طرح مدیریتی هستیم .

روزبه  با تاکید براولویت قرار دادن انسان بر ماشین افزود : در این طرح باید رفتار های انسانی را هدف قرار دارد و می توان با آموزش ،فرهنگ ترافیکی را ترویج داد .


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.