نیما کرمی:

آموزش در اجرا نقاط ضعف را کمرنگ می‌کند

در حیطه اجرا آموزش دیدن موجب کم‌رنگ‌تر شدن نقاط ضعف و پر‌رنگ‌شدن نقاط قوت یک مجری می‌شود.

نیما کرمی مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تاثیر آموزش بر موفقیت مجریان اظهار داشت: آموزش در هر شغلی مهم است، ‌در حیطه اجرا نیز آموزش دیدن موجب کم‌رنگ‌تر شدن نقاط ضعف و پررنگ‌شدن نقاط قوت یک مجری می‌شود.

وی در مورد ویژگی‌های یک مجری خوب بیان کرد: مجری خوب باید به اطلاعات روز، تسلط داشته باشد. بیان، صدا و تصویر مناسب داشتن و موقعیت شناس بودن از ویژگی‌های یک مجری خوب است.

مجری برنامه « صبحی دیگر» با اشاره به اینکه پوشش مناسب از ملزومات اجراست، گفت: پوشش متناسب از ملزومات اجراست و نوع پوشش، نشانگر شخصیت هر فردی است. لباس یک مجری باید زیبا، استاندارد و متناسب با برنامه باشد.

کرمی در خصوص الگو برداری در اجرا‌، عنوان کرد: الگو برداری برای شروع خوب است اما بعد از مدتی یک مجری باید توانایی‌های خود را نشان دهد. برای مثال ممکن است من دوست داشته باشم همانند یک مجری دیگر موفق باشم و این یعنی الگو برداری نه اینکه از او تقلید کنم.

وی در خصوص مجریان حال حاضر تلویزیون بیان کرد: مجریان بسیاری در این عرصه فعالیت می‌کنند که برخی موفقند و برخی هم ضعیف ‌کار می‌کنند‌. تنها برودن در این حرفه مهم نیست، چون این موضوع مجری را به تکرار می‌اندازد. مهم این است که تاثیرگذار بود.

کرمی در پایان در توصیه‌ای به علاقه‌مندان اجرا مطرح کرد: علاقمندان این عرصه باید اطلاعات بسیاری داشته باشند و بررسی کنند که آیا عاشق این کار هستند یا نه، آیا می‌توانند مشقت‌های این شغل را تحمل کنند و اگر چند ماه بیکار و بدون درآمد بمانند این علاقه پا برجا خواهد ماند؟ بی‌شک اگر عاشق این حرفه باشند تمام سختی‌ها را تحمل خواهند کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار