رئیس جمعیت هلال احمر از شناسایی و قطعی شدن فوت 41 ایرانی در حادثه مکه خبرداد.

ضیائی: تعداد حادثه دیدگان ایرانی به 41 تن افزایش یافت/ آماده باش کادر درمانی و بیمارستان های هلال احمر در مکهسید امیر محسن ضیائی رئیس جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین جزئیات حادثه  مکه اظهار کرد: در ساعت 9:30 دقیقه صبح  امروز در جریان عزیمت زائران به رمی جمره و صحرای منا به  علت ازدحام جمعیت تعدادی از زائران دچار حادثه  می‌شوند که جزئیات دقیق آن هنوز مشخص نیست.  

وی در ادامه  با اشاره  به  آخرین آمار کشته شدگان و مجروحین ایرانی در این  حادثه  گفت:  آمار کشته شدگان ایرانی تا کنون به  41 نفر رسیده  و آمار مجروحین نیز 24 نفر اعلام شده و همچنان در حال افزایش است همچنین این حادثه  اخیر  بیش از 350 کشته و 1000 تن مجروح در پی داشت.

ضیائی بیان کرد: تعدادی از حادثه  دیدگان نیز به صورت سرپایی درمان شدند. 

وی با بیان اینکه بیش از 500 پزشک و پرستار و کادر درمانی  در بیمارستان های هلال احمر خدمت رسانی می کنند، افزود: بیمارستان های هلال احمر در حالت آماده باش هستند و در تماسی که با وزارت بهداشت داشتیم آمادگی کامل خود را اعلام کردیم .

ضیائی تصریح کرد : هیئت پزشکی جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای حادثه  شروع به امداد رسانی کرده  و تمامی امداد رسانی اولیه  را برای حجاج ایرانی و غیر ایرانی انجام دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار