رییس هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: بنا داریم مدرسه فوتبال دارالاکرام حضرت عباس (ع) را تشکیل دهیم تا در الفبای فردایی که ترسیم خواهد شد، ورزش نیز نقش خود را به‌خوبی ایفا کند

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدمهدی برادران، بابیان این‌که فوتبال نیز می‌تواند به نوجوانان انرژی دهد، گفت: چهره‌های فوتبالی زیادی برای آموزش افتخاری در این مدرسه اعلام آمادگی کردند و هیأت فوتبال نیز مجوز لازم برای راه‌اندازی آن را به دارالاکرام ارائه خواهد داد.

رییس هیأت فوتبال خراسان رضوی به لزوم وجود مدیریت علمی در امور حمایتی اشاره کرد و گفت: تلفیق احساسات پاک معنوی در قالب مجموعه دارالاکرام حضرت عباس (ع) با مدیریت علمی و به روز که دارای ساختار مشخص و منظم است، این مجموعه را از سایر مجموعه‌های مشابه متمایز کرده است.

وی وجود شفافیت در اطلاعات را یکی از امتیازات دارالاکرام حضرت ابوالفضل (ع) دانست و ادامه داد: متأسفانه بسیاری از مجموعه‌ها فعالیت می‌کنند که محل هزینه کرد روشنی ندارند که آیا آن مبلغ در مقصد موردنظر خود به‌خوبی هزینه می‌شود یا خیر.

برادران تصریح کرد: مهم‌ترین سرمایه هر جامعه، نیروی انسانی آن است و مهم‌ترین مکانی که می‌توان سرمایه‌گذاری کرد، سرمایه‌گذاری بر نیروی انسانی است؛ این کودکان و نوجوانان نیز سرمایه‌های جامعه هستند که اگر از این کودکان و نوجوانان حمایت مناسب نشود، می‌تواند یک آسیب برای جامعه باشد.

رییس هیأت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با هزینه‌ای اندک می‌توان این نوجوان را به یک عنصر مفید و ارزشمند برای جامعه تبدیل کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.