از نصب آبگرمکن‌های خورشیدی تا اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی را در مهمترین‌ اخبار منطقه 8 بخوانید

حمید رضا فرخی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 8 در گفتگو با خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: در راستای بهینه سازی مصرف انرژی و تامین آب گر مورد نیاز سرویس‌های پاک بهداشتی موجود در بوستان‌ها با توجه به کمپین آسمانی آبی- زمین پاک نصب آبگرمکن‌های خورشیدی در بوستان‌های منطقه از جمله گلبرگ‌ و بهارستان شده است.

وی در ادامه گفت: از دیگر اقدامات این معاونت شناسایی معضلات بوستان‌های منطقه از جمله حذف شاخه‌ وم برگ مقابل تابلوهای ترافیکی و نصب چراغ‌های خورشیدی سولار در زمینه ساماندهی بوستان‌های منطقه است.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه در پایان گفت: افزایش فضای سبز عمودی با توجه به متراکم بودن بافت‌ منطقه از دیگر  اقدامات در دست اجرای این معاونت در حوزه افزایش سرانه فضای سبز است.

اعزام کاروان‌ راهیان نور به مناطق عملیاتی

 قائم مقام شهردار منطقه 8 از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

سید امیر فتاحیان‌ قائم مقام شهردار منطقه 8 اظهار کرد: در جهت ‌آشنایی شهروندان با رشادت‌های شهدا، جانبازان و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی اقدام به اعزام 240 نفر از شهروندان در قالب کاروان‌ راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور شده است.

 وی تصریح کرد: این اقدام به وسیله 6 دستگاه اتوبوس‌ برای اعزام به مناطق عملیاتی غرب کشور از جمله شلمچه، جزیره مجنون و... برای دیدار با جانبازان و همرزمان شهدا انجام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار