سنندج؛

آغازجشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با یک روز تأخیر

دبیر دهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، گفت: در پی فاجعه مصیبت بار مناء و جان باختن شماری از حجاج هموطن، جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با یک روز تأخیر کار خود را آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،فاتح بادپروا گفت: در پی اعلام سه روز عزای عمومی از جانب مقام معظم رهبری، دهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر مریوان با یک روز تأخیر و در روز شش مهر برگزار می شود.

وی افزود: این تاخیر برای همدردی با خانواده های این حادثه ناگوار و همچنین انزجار اهالی هنر و فرهنگ و بازیگران تئاتر با بی مسوولیتی و اهمال کاری مسوولان امر در عربستان، است.

سخنگوی دهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با اشاره به اینکه یکی از پیام های مهم و اصلی جشنواره تئاتر خیابانی احترام به همنوع و صلح و آسایش مردم تمام گیتی است، بیان کرد: برای احترام به قربانیان این حادثه در تمام سرزمین های اسلامی و همچنین جان باخته گان حجاج ایران اسلامی این تاخیر صورت می گیرد.

وی بیان کرد: جشنواره تئاتر خیابانی مریوان تخصصی ترین جشنواره خیابانی در سطح کشور است.

دبیر دهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان افزود: این جشنواره امسال در سطح بین المللی به ثبت رسیده است که قرار است گروه هایی از کشور ایتالیا، اسپانیا، آذربایجان و یونان در این دوره از جشنواره حضور یابند.

بادپروادر پایان گفت: آثار رسیده به این جشنواره در 14 نقطه شهر مریوان و روستاهای آن اجرا می شوند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.