عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت : آل‌صعود مشغول حمایت از تروریست و جنگ افزونی در یمن است که این امر موجب عدم مدیریت صحیح جمع شد.

شاکری:حمایت از تروریست آل‌صعود، مانع از مدیریت حج شداقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان تسلیت به بازماندگان حجاج اظهار کرد: اتفاقات متعدد در حج امسال نشانگر آن است که مدیریت آل صعود متمرکز بر حمایت از تروریست و جنگ افزونی یمن شده  است از مدیریت حج بازمانده است.

وی در خصوص اهمیت مدیریت حج افزود: تمام مسلمین خواستار مدیریت حج از سوی کنفرانس اسلامی هستند چرا که با این وضعیت حجاج امنیت  نخواهند داشت.

شاکری ادامه داد عربستان باید کوتاهی خود را در امرمدیریت را بپذیرد و پاسخگوی مسلمین باشد و کشورهایی که بیشترین تلفات را داشته‌اند کمیته حقیقت یاب حضور داشته باشند.

عضو پارلمان شهری با ابراز تأسف از تفکر آل صعود تصریح  کرد: تفکرات خاص نظام  آل صعود در مورد حجاج علاوه بر بی تدبیری ،بی کفایتی از دیگر موضوعات مهمی است  که باید به آن توجه شود چرا که آل صعود برای جان و مال حجاج ارزشی تأمل نیست و عربستان را ملک خود می‌داند،چه بسا که مشابه این  حادثه در چندسال گذشته نیز رخ داد،متأسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت.

شاکری تأکید کرد: باید این  موضوع مورد پیگیری قرار بگیرد تا دیگر شاهد تلفات حجاج در عربستان نباشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار