در اثر وقوع تصادف میان یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه سواری پژو 405، یک زن 32 ساله مصدوم شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل در ساعت 13:12 روز دوشنبه سی ام شهریورماه، پیرو اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر وقوع تصادف میان یک دستگاه خودروی وانت پیکان و یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در جاده قدیم آمل، روستای درویش خاک، بلافاصله اکیپ عملیاتی 103 از ایستگاه شماره یک این سازمان به محل حادثه اعزام و اقدام به ایمن سازی محیط نمودند.

در این حادثه یک زن 32 ساله (راننده خودروی وانت) مصدوم و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل گردید. علت وقوع حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی می باشد.

واژگونی پژو پارس در جاده آمل

در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در جاده آمل، چهار نفر مصدوم شدند...

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل در ساعت 12:03 روز پنج شنبه دوم مهرماه، پیرو اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در جاده آمل، بلافاصله اکیپ عملیاتی 103 از ایستگاه شماره (1) این سازمان به محل حادثه اعزام و اقدام به ایمن سازی محیط و امدادرسانی به مصدومین نمودند. در این حادثه 4 سرنشین خودروی پژو پارس دچار مصدومیت و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. علت وقوع حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی می باشد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: تصادف ، پیکان ، دستگاه ، ساعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.