یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید قاضی طباطبایی آمل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ استاد حوزه و دانشگاه در یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید قاضی طباطبایی و اربعین شهدای غواص که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آمل برگزار شد.

با بیان این که حادثه سرزمین منا دل هر انسانی را غمناک می کند که رسوایی دیگری برای آل سعود است،گفت:این حادثه مایه شرم و رسوایی برای شاهزادگان آل سعود است که انسان های بسیاری در آن جان خود را از دست دادند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که پشتیبانی از ولایت فقیه مهم ترین محور وصیت نامه های شهدا است،افزود:شهدا خواستار بهره گیری از فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بودند که باید تلاش کنیم حق این عزیزان را به بهترین نحو ممکن ادا کنیم.

وی تصریح کرد:کسانی که برای انقلاب خدمت کردند توقعی نداشته و خود را خادم انقلاب اسلامی می دانند که حاضر هستند در این راه همه چیز خود را فدا کنند.

رییس سابق سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان این که آمریکا دشمن قسم خورده نظام اسلامی است،گفت:آمریکا توطئه های بسیاری بر علیه نظام اسلامی تدارک دیده و بنای آن برهم زدن نظام و انقلاب است که حاضر نیستند منفعتی برای نظام اسلامی وجود داشته باشد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود:رزمندگان و شهدا مقابل دشمنان قرار گرفتند تا به هیچ وجه در برابر دشمنان کوتاه نیاییم و با صلابت از اسلام و انقلاب دفاع شایسته ای داشته باشیم.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: یادواره ، شهدا ، مقاومت ، آمل ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.