استاندار یزد درپی حادثه هولناكِ كشته و زخمي شدن هزاران نفر از زائران حرم امن الهي در مکه مکرمه، این فاجعه را ننگ ماندگاري برای رژيم آل سعود دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛متن کامل پیام سیدمحمد میرمحمدی بدین شرح است:

انالله و انا اليه راجعون

اتفاق جانگداز و فاجعه اسفبار منا در مسير رمي جمرات قلوب مسلمين عالم را به درد آورد و داغي آتشناك بر دلهاي آزادگان جهان نهاد.

حادثه هولناك كشته و زخمي شدن هزاران نفر از زائران حرم امن الهي ننگ ماندگاري شد بر دامن آنان كه به ناحق خويش را خادم الحرمين مي دانند و اگر دستهاي توطئه و نفاق را دور از تصور بدانيم در سوء مديريت و بي توجهي ها و اهمال ها و بي كفايتي هاي رژيم آل سعود است شك و ترديدي نخواهد بود و اين رژيم پاسخگوي صدمات و خون اين عزيزان خواهد بود.

اينجانب اين رخداد دلخراش و اندوهبار را به محضر مبارك حضرت ولي عصر (عج) ، مقام معظم رهبري و ملت عزيز و شريف ايران و اهالي هميشه در صحنه درالعباده تسليت عرض مي كنم و براي جان باختگان اين سفر روحاني كه در پيشگاه حضرت حق در عيد قربان، قرباني شدند و شهيد گونه به وصال محبوب نايل آمدند آرزوي علو درجات دارم. از خداوند منان ميخواهم ظهور منجيش را براي برقراري عدالت و پاك كردن زمين از لوث وجود ناپاكان نزديك گرداند.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.