حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند جان باختن تعدادی از هم وطنان عزیز کشورمان را در حادثه دلخراش منا به ساحت حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده های داغدار و امت اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان امام جمعه زرند ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان افزود : فاجعه منا عید قربان را به قربانگاه مومنان وعاشقان حرم کبریا مبدل کرده و ازدست رفتن شمار زیادی ازمسلمانان، در حادثه دلخراش منا که به علت ناتوانی و بی‌تدبیری ال سعود در تأمین امنیت حجاج روی داد. غم و اندوهی بزرگ برقلب های همگان نشاند .

بی تدبیری دولت آل سعود سراسرجهان اسلام را درعزای حجاج ومومنین ازدست رفته دراین فاجعه مصیبت بار نشانده است

اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی صمیمانه با بازماندگان این حادثه مصیبت باروآرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان ؛ علو درجات جان باختگان را از خداوند منان مسالت می نمائیم.

این حادثه تکلیف را برای امّت اسلامی زیادتر کرده که باید با تدبیر و مدیریت صحیح و هماهنگی کامل از تکرار چنین وقایع ناگواری جلوگیری کرده وجا دارد سازمان های بین المللی اسلامی در مدیریت حج دراولین فرصت تدابیر ویژه ای برای بررسی فجایع سال جاری حج تشکیل دهند و تصمیمات روشن و ارزشمندی برای مدیریت حرمین شریفین اتخاذ نماید تا در ادامهحج های آینده شاهد چنین بی تدبیری و سوء مدیریت هایی نباشیم و امنیت زائران بیت الله الحرام تضمین شود.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.