سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن در اصفهان ابراز رضایت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علیرضا منصوریان شامگاه شنبه پس از بازی تیم نفت تهران با ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: ما می دانستیم از این بازی چه می خواهیم و با توجه به موقعیت در جدول تلاش کردیم در این بازی هر سه امتیاز را بدست آوریم.

وی ادامه داد: در نحوه بازی موفق نبودیم و فقط توانستیم یک امتیاز از بازی کسب کنیم.
منصوریان اظهار کرد: تلاش کردیم در این بازی از نظر روحی و روانی و بستن خط حمله ذوب آهن موفق عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: زمانیکه مربی تیم ملی فوتبال امید بودم از دو تیم نفت تهران و ذوب آهن اصفهان 16 بازیکن در این تیم بازی می کردند به همین دلیل از بازیکنان شناخت کافی دارم هرچند مربی ذوب آهن نیز از بازیکنان تیم نفت شناخت کافی دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به اینکه در این بازی هافبکهای دو تیم برابری می کردند از کسب یک امتیاز در اصفهان اظهار رضایت کرد.

وی تصریح کرد: ما می توانستیم در ضربات کاشته به گل برسیم و هدف ما این بود که خط حمله ذوب آهن با دروزاه بان ما تک به تک نشود.

منصوریان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت بیرانوند از بازیکنان تیم نفت تهران گفت: ما بدنبال ضربه خوردن به این بازیکن نیستیم ولی او نیز به ریکاوری ( بازیابی) روحی نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه ما باید ادبیات و جایگاه همدیگر را حفظ کرده و به آن احترام بگذاریم افزود: اگر نتوانیم بازیکنی را مهار کنیم احتیاج به مراقبت دارد و باید با توجه به شرایط تصمیم گرفت.

تیم ذوب آهن اصفهان در ادامه رقابت های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال برابر تیم نفت تهران قرار گرفت و با کسب نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

تیم ذوب آهن با کسب این تساوی 11 امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند و تیم نفت تهران نیز با کسب یک امتیاز از این بازی با چهار امتیاز همچنان در رده پانزدهم قرار دارد.

500 هوادار از نزدیک این دیدار را مشاهده کردند.

این دیدار را موعود بنیادی فر قضاوت کرد و قهرمان نجفی و بابک عباسقلی کمک های او بودند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.