بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی‌های جام حذفی با لیگ تفاوت زیادی دارد و تنها مانع ما برای قهرمانی پرسپولیس است.

رجب زاده: تنها پرسپولیس می‌تواند قهرمانی جام حذفی را از ما بگیردمهدی رجب زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پیروزی‌های پرگل ذوب آهن در چند بازی اخیر گفت: به انسجام تیمی بالایی رسیده‌ایم و در این دو بازی، ذوب آهن چهره همیشگی خود را نشان داده است.
 
تیم ما در ابتدای بازی دیروز فشار زیادی تحمل کرد اما با گلزنی در نیمه اول توانستیم بازی را در دست بگیریم و یک پیروزی دلچسب را برای ذوب آهن بدست آوریم.
 
وی در ادامه افزود:ما پس از یک بازی سخت مقابل تراکتور با شرایط خاصی وارد این بازی شدیم و آن بازی شاید هر ده سال یکبار در فوتبال ایران اتفاق افتد.
 
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص دیدار جام حذفی مقال تیم فوتبال پرسپولیس تهران ابراز کرد: شرایط حذفی با بازی‌های لیگ تفاوت زیادی دارد، پرسپولیس در لیگ بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته اما نتایج دلخواه را در لیگ کسب نکرده است ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بار دیگر قهرمانی جام حذفی را بدست آوریم.
 
وی درباره مصدومیت های متعدد در تیم ذوب آهن گفت: به طور قطع غیبت هر بازیکن به ضرر تیم خواهد بود، در این چند هفته بازیکنان ما مصدومیت‌های زیادی را تجربه کرده‌اند اما این از شرایط فوتبال است و بازیکنان جایگزین خیلی خوب توانسته‌اند دستورات تاکتیکی کادرفنی را اجرایی کنند.
 
رجب زاده در پایان خاطر نشان کرد: برخلاف سال گذشته تیم ما از ابتدا در کورس قهرمانی است و ما همه تلاش خود را انجام می دهیم تا ذوب آهن بتواند به جایگاه واقعی خود در فوتبال ایران برسد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار