رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: 2 ورزشکار ملی پوش این شهرستان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد حبیبی نژاد افزود: امیرمحمد پرهون و حسین خالدی تبار دو ملی پوش زیر 17 ساله تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران در لیست نهایی برای حضور مسابقات قهرمانی آسیا که در بانکوک مرکز کشور تایلند برگزار می شود حضور دارند.

وی اظهار کرد: این بازیکنان روزهای 9 تا 12 مهر در رقابت های آسیایی تایلند در ترکیب تیم ملی به مصاف حریفان خواهند رفت.

مسابقات قهرمانی گروه های سنی آسیا بعد از توقفی سه و نیم ساله برگزار می شود.

در این رقابت ها ترکیبی از شناگران رده سنی 14 سال، تیم ملی جوانان زیر 17 سال و ملی پوشان بزرگسال حضور دارند.

به همین دلیل از ابتدای سال 2015 میلادی کادر و کمیته فنی شنا با برنامه ای ویژه شرایط عضوگیری باز ملی پوشان را بصورت متمرکز وغیر متمرکز آغاز کرد.

این شرایط در قالب برگزاری مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه ها، قهرمانی شنا در اصفهان، آموزشگاه ها در مشهد و مسابقات جام شهید نوفلاح تهران به هیات های سراسر کشور ابلاغ شد.

تیم نفت و گاز گچساران که سابقه چندین سال حضور در لیگ برتر واترپلوی کشور را دارد یکی از قطب های این ورزش مفرح در کشور است.
شهرستان گچساران 20 تیم ورزشی در رده های مختلف کشوری و 47 ملی پوش دارد.

تیم های واترپلوی،والیبال نشسته، هندبال مردان و زنان، هاکی و فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران در لیگ برتر کشور حضور دارند.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد هشت هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که سه هزار نفر آن بانوان هستند.


انتهای پیام /ی
برچسب ها: واترپلو ، قهرمانی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.