رئیس هیات هاکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نخستین بار در این استان کلاس مربیگری درجه سه هاکی در یاسوج برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ شهلا گشتاسبی نیا افزود: در این کلاس مربیگری شش روزه علی قیاسیان مدرس بین المللی هاکی کشور از لرستان کار تدریس به افراد شرکت کننده را بر عهده داشت.

وی بیان کرد: 36 مربی و بازیکن آقا و خانم هاکی از کهگیلویه و بویراحمد و برخی استان های کشور در این کلاس مربیگری حضور داشتند.

گشتاسبی نیا هدف از برگزاری این کلاس مربیگری را ارتقای سطح دانش و آگاهی بازیکنان و مربیان هاکی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به وجود استعدادها و ظرفیت های چشمگیر در ورزش هاکی در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون هیچ کلاس مربیگری در این رشته ورزشی در استان برگزار نشده است.

گشتاسبی نیا عنوان کرد: برگزاری این کلاس مربیگری می تواند زمینه رشد و شکوفایی هر چه بیشتر ورزشکاران آقا و خانم هاکی استان را فراهم کند.

گشتاسبی نیا از حضور 24 نفر از بانوان و 12 نفر از آقایان مربی و بازیکن هاکی از شهرهای گچساران، یاسوج، اصفهان، کرمان، فارس و لرستان در این کلاس مربیگری خبر داد.

وی ابراز داشت: در این کلاس مربیگری دوره های تئوری و عملی برگزار و از شرکت کنندگان در آن آزمون های تئوری و عملی گرفته شد.
بیش از 24 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 


انتهای پیام /ی
برچسب ها: کلاس ، مربیگری ، هاکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.