معاون پشتیبانی و منابع انسانی صندوق رفاه از اختصاص اعتبار 65 میلیاردی برای وام شهریه خبر داد.

فردین تقی زاده معاون پشتیبانی و منابع انسانی صندوق رفاه وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هر دانشگاه با توجه به اعتباراتی که به آن اختصاص گرفته است، به همان میزان دانشجوی متقاضی وام شهریه را در سامانه صندوق رفاه ثبت نام می‌کند. اعتباری که امسال برای وام شهریه اختصاص داده شده است 65 میلیارد تومان است. 

وی ادامه داد: سال گذشته برای نیمسال دوم 93 هیچ مبلغی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی به صندوق رفاه دانشجویان اختصاص نیافت که در حال حاضر 80 میلیارد تومان در عوض تمام تعهدات نیمسال دوم 93 پرداخت شده است. 

تقی زاده علاوه بر کم بودن اعتبار خاطر نشان کرد: هیچ دانشجویی وجود ندارد که سال قبل در سامانه‌ صندوق رفاه برای دریافت وام شهریه تقاضای خود را ثبت کرده باشد و وام به او تعلق نگرفته باشد، هر دانشجویی که از طرف دانشگاه‌ها برای دریافت وام شهریه و به تائید معاون دانشجویی ثبت تقاضا کرده است، وام شهریه را دریافت می‌کند البته به صلاحدید معاون دانشجویی اولویت پرداخت وام شهریه با دانشجویانی است که از لحاظ مالی با مشکل رو به رو هستند، دانشجویان می‌توانند با تهیه سند تعهد محضری و ضامن به دانشگاه مربوط مراجعه کنند تا در صورت واجد شرایط بودن، دانشگاه برای ثبت تقاضای آنان اقدام کند. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار