معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: دانشجویان متاهل می‌توانند در فصل تابستان از امکانات خوابگاه‌ها در جهت تحصیلات تکمیلی و رساله دکتری استفاده کنند.

عزیزالله حبیبی معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تعطیلی خوابگاه‌های دانشجویی در فصل تابستان اظهارداشت: خوابگاه‌های این دانشگاه برای دانشجویان متاهل تعطیل نیست و اسکان دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی که دارای رساله و پایان‌نامه بوده و تقاضای آن‌ها پذیرفته شده بلامانع خواهد بود.

وی در ادامه افزود: بر این اساس استفاده از امکانات خوابگاه‌ها برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که باید برای اتمام پایان‌نامه و رساله دکتری فعالیت کنند، در فصل تابستان آزاد است.

حبیبی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون برخی از خوابگاه‌های دانشگاه خوارزمی به دلیل تعمیرات تعطیل هستند ولی به طور کلی در ارائه خدمات خوابگاهی به دانشجویان در تابستان مشکلی نداریم.

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی با اشاره به امکان استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی برای متاهلین در تابستان تاکید کرد: افرادی که امتیاز بالا گرفته‌اند و در صدر لیست هستند، همزمان با افرادی که مدت اقامت آنها پایان یافته است، جای دیگران قرار می‌گیرند.

حبیبی تصریح کرد: با توجه به عدم تعطیلی خوابگاه‌های متاهلی، برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان نیز در سحر و افطار برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان با اشاره به ارائه تسهیلات به دانشجویان خاطرنشان کرد: هر ترم یک میلیارد تومان وام به دانشجویان ارائه می‌دهیم که 500 میلیون تومان وام شهریه برای دانشجویان شبانه و بقیه آن وام‌های ضروری برای ازدواج و ودیعه مسکن است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.