مسئول انفورماتیک بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم های نوجوانان از راه‌اندازی اپلیکیشنی تحت سیستم عامل اندروید مختص جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوانان در همدان خبر داد.

رونمایی از اپلیکیشن جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوانان ایرانبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی شکری‌آذر با بیان اینکه اپلیکیشنی تحت سیستم عامل اندروید مختص جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوانان در همدان طراحی و راه اندازی شده است، اظهار کرد: با توجه به افزایش روزافزون مخاطبان در فضای مجازی و استفاده از گوشی‌های هوشمند تلفن همراه، لازم دانستیم اطلاعات مرتبط با جشنواره را در این اپلیکیشن بارگذاری کنیم.

وی اضافه کرد: این اپلیکیشن شامل بخش‌های مختلف جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوانان اعم از فیلم‌های سینمایی بین‌الملل، اطلاعات سینماهای نمایش دهنده، جدول برنامه فیلم‌ها، اطلاعات مربوط به نخستین المپیاد فیلمسازی و اخبار جشنواره است.

مسئول انفورماتیک جشنواره بین‌المللی فیلم های نوجوانان با اشاره به وجود امکانات ویژه‌ای که در این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است، گفت:‌ جدیدترین اطلاعات مرتبط با جشنواره فیلم نوجوان به صورت آنلاین به مخاطبان ارائه می شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در جشنواره‌های بعدی سیستم عامل IOS وwindows phone  به امکانات این اپلیکیشن اضافه  و در دسترس علاقمندان قرار می گیرد، اضافه کرد: اپلیکیشن جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوانان امروز با حضور علیرضا تابش،‌ مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و علیرضا شجاع نوری دبیر جشنواره رونمایی شد.

شکری‌آذر با بیان اینکه مخاطبان می توانند در هر لحظه اقدام به نصب این نرم‌افزار کنند، گفت:‌ علاقمندان می توانند به منظور دریافت این برنامه به سایت رسمی بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان به آدرس www.icff.ir  مراجعه کنند.

نخستین المپیاد فیلمسازی و بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‎های نوجوانان از سوم تا هشتم مهرماه در شهر باستانی همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.