همزمان با جشنواره در شب های یکشنبه و دوشنبه در سینما کانون نشست های تخصصی سینمای نوجوان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ وحید نیکخواه آزاد مسئول نشست های شبانه با بیان اینکه هر شب با دست اندرکاران سه فیلمی که در طول همان روز به نمایش در آمده است،  گپ و گفت صمیمی خواهیم داشت و یک گفت و گوی رو در رو میان سینماگران و مسئولان سینما که در جلسه حضور دارند برگزار می شود، ادامه داد: در نخستین شب (شنبه ۴ مهرماه) عوامل فیلم های بدون مرز، ب ۱۲ و آسمان آبی مادرم به همراه علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و علیرضا شجاع نوری دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان در این جلسه حضور داشتند.

نیکخواه آزاد ادامه داد: امیدواریم روز دوشنبه (۶ مهرماه) نیز بتوانیم این مراسم را  با حضور حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی برگزار کنیم. همچنین قصد داریم برای یکشنبه شب (۵ مهرماه) از حضور تعدادی از داوران جشنواره در این جلسه بهره ببریم.

وی بیان کرد: از آنجا که روز سه شنبه ( ۷ مهرماه) فیلم محمد رسول الله (ص) اکران شود، ممکن است ساعت این جلسه  تغییر کرده و به قبل از نمایش فیلم محمد رسول الله (ص)  انتقال یابد.

این نویسنده کودک و نوجوان اظهار کرد: ما سعی کردیم در این جلسات یک گفت و گوی غیر رسمی و صمیمی با بچه ها داشته باشیم که بچه ها بتوانند به راحتی حرف هایشان را بزنند.

انتهای پیام/گ


برچسب ها: همدان ، نشست ، تخصصی ، سینما ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.