پیکان علی کریمی ملی‌‌پوش سابق فوتبال ایران به قیمت 508 میلیون تومان به نفع موسسه خیریه فیاض بخش مشهد در مراسمی به مزایده گذاشته و فروخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد،علی کریمی شب گذشته در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم خیرخواهانه گفت: باید طوری رفتار کنیم که همه ورزشکاران در کار خیر شریک شوند تا بتوانیم به تمام آسایشگاه‌‌ها و مسئولان خیرخواه کمکی کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با ابراز خرسندی از لطف یکی از دوستانش که نخستین ماشین وی را برای فروش در مزایده در اختیارش قرار داده است، افزود: امیدوارم این مزایده بتواند برای آسایشگاه فیاض بخش درآمدزایی کند.

کریمی با بیان اینکه خیلی خوشحال هستم که می‌توانم کمکی به آسایشگاه فیاض ‌بخش کنم گفت: حدود دو سال است که ارتباط قوی با آسایشگاه فیاض بخش دارم و علت این مزایده در اینجا، همین ارتباط قوی بود.

در حاشیه این مراسم که با حضور هنرمندانی از جمله هادی کاظمی، لیلا بلوکات، فاطمه معتمدآریا، رابعه اسکویی، آناهیتا همتی و دانیال عبادی برگزارشد، مردم هم در کمک های مختلفی از جمله آرایش 88 عروس آسایشگاه در بهترین آرایشگاه مشهد، ارائه 80 سال خدمات پزشکی به معلولان این موسسه، ارائه 1008 لامپ کم مصرف، برگزاری 80 جلسه تدریس زبان انگلیسی، ارائه هشت هزار و 888 بسته زعفران، تامین چای مادام العمر آسایشگاه فیاض بخش، تامین مخارج سفر هشت معلول برای سفر به هر نقطه ای از ایران باعث پررونق بودن این مزایده شدند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.