مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: دانش آموزان و مربیان با نکات ایمنی آشنا می شوند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان این مطلب افزود: در بررسی های انجام شده دو عامل " " "بی احتیاطی و سهل انگاری" در به وجود آمدن حوادث و حریق بسیار موثر است ، از این رو سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان دوره های آموزشی را برای گروههای مختلف سنی برگزار می کند. 

بهزاد بزرگزاد با اشاره به اینکه دوره های آموزشی در مهدکودک ها و مدارس برگزار می شود،ادامه داد: برنامه ریزی آموزشی برای مدارس اصفهان تا اردیبهشت ماه 95 انجام شده است تا دانش آموزان و مربیان با نکات ایمنی آشنا شده و در صورت بروز حادثه دچار سردرگمی نشوند.

مدیرعامل سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهارداشت: تمام صنوف ، اتحادیه ها و مراکز نظامی و انتظامی تحت پوشش برنامه های آموزشی این سازمان هستند.

وی با بیان اینکه سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان آموزش بالغ بر 200 هزار نفر را به صورت چهره به چهره در دستور کار خود قرار داده است ، تصریح کرد: در آستانه فصل زمستان ،برای افزایش سطح آگاهی مردم از چگونگی مسمومیت با گاز منواکسیدکربن نیز بیش از 40 هزار حلقه سی دی "مرگ خاموش" توزیع شده است

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.