فرماندار شهرستان اهر، گفت: اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام از اولویت های مهم در شهرستان اهر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سید محمد عابدی، در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اهر، گفت:  در راستای سند تدبیر توسعه شهرستان اهر و برای پروژه های تکمیلی و نیمه تمام 110 میلیارد ریال اعتبار از ماده 180 اختصاص یافته است که امیدواریم اداراتی که پروژه های عمرانی دارند در کمترین زمان نسبت به تکمیل و بهره برداری آنها اقدام کنند.

وی، افزود: پروژه های مختلفی در بخش های راه و شهرسازی، آبرسانی روستایی، ورزشی، کشاورزی، آب و فاضلاب شهری، طرح های شهرداری، بنیاد مسکن و آموزش و پرورش در شهرستان اهر در حال اجراست که از دستگاه های زیربط انتظار داریم با پیگیری های لازم نسبت به جذب اعتبارات ماده 180 اقدام و پروژه ها را تکمیل کنند.

فرماندار شهرستان اهر، با بیان اینکه احداث ساختمان پایگاه انتقال خون یکی از پروژه های است که در دست اجرا می باشد گفت: با اتمام ساختمان پایگاه انتقال خون شهرستان اهر ارایه خدمات به شهروندان شهرستان های کلیبر، ورزقان، هریس، هوراند و خداآفرین در این پایگاه انجام خواهد شد.

عابدی، با بیان اینکه بیشتر ماشین آلات حوزه نگهداری راههای شهرستان اهر استهلاک یافته است گفت: با توجه به نگهداری راهها در طول سال و به خصوص فصول سرد سال ضروری است نسبت به نوسازی ماشین آلات حوزه نگهداری راهها اقدام شود که در این زمینه عنایت ویژه مسئولان استانی را می طلبد.
 
انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.