ایران کشوری غنی و ثروتمندی که قابلیت توسعه‌یابی در تمامی حوزه‎ها را دارد

سمیناری با حضور هیاتی آلمانی و تولید کنندگان و محققان سراسر ایران برگزار شد که این هیات، از ایران برای سرمایه گذاری به عنوان کشوری غنی و ثروتمند یاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به فرصت های سرمایه گذاری  مختلف در ایران همیشه شاهد بودیم که کارافرینان و سرمایه گذاران خارجی سعی بر تبدیل این فرصت به تجارت بوده و هستند. در این چند سال اخیر کشورمان، با قدرت دیپلماسی خود و تجدید روابط صلح امیز بین المللی خود توانسته مقامات کشورهای قدرمند دنیا را متوجه خود ساخته و باعث سفر آنان به ایران شود.

توافق احتمالی ایران با ۱+۵ و اجرای برجام و برداشته شدن تحریم ها علیه ایران در آینده ای نزدیک رغبت سرمایه گذاران خارجی را برای سفر به ایران دو چندان کرده است.

لاتن

در همین راستا چند روز پیش سمیناری در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با حضور هیاتی آلمانی و تولید کنندگان و محققان سراسر ایران برگزار شد.

لاتن

در این همایش برنارد بیل در راس این هیات به فرصت های موجود در ایران اشاره کرد و اظهار داشت:ایران دارای پتانسیل بالایی بوده و ما مشتریان خوب و با انگیزه و دارای انرژی بالایی در ایران هستیم و هدف این مجموعه آلمانی ارتباط با ایران و راه اندازی درست و مناسب ماشین آلات انبوه موجود در این کشور است.

وی به پیشرفت کنونی اقتصادی ایران که در روزنامه های آلمانی هم پر سر و صدا بوده اشاره کرد و اظهار داشت: من خودم شخصا از این تبادل و رابطه که حاصل باز شدن درهای ارتباطی با ایران است، بسیار خوشحالم و امیدوارم با برداشته شدن تحریم ها این تبادلات و تجارت ها آسان و آسان تر شود.

برنارد بیل با تاکید بر حضور خوب ایران در بازار ‌جهانی خاطرنشان کرد: این نزدیکی و برداشتن موانع باعث شد، کلیه زیرساخت ها من جمله؛ شبکه ها، خطوط راه آهن و ساخت و سازهای شهری و غیرشهری در آینده ای نه چندان دور توسعه چشمگیری داشته باشد و باید اضافه کنم که کشور ایران کشوری غنی و ثروتمند بوده و قابلیت این را دارد که در کلیه حوزه ها توسعه داشته باشد و همچنین یکی از روش های توسعه زیرساخت ها تولید سیمان بوده و ایران جزو برترین های تولید سیمان در دنیا محسوب می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار