معاون فرهنگي اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران گفت: مسافران مترو از طريق پيامك مي توانند به طرح هاي فرهنگي كه در ايستگاه ها و قطار هاي مترو نصب شده نمره دهند.

محمد صائبي در گفت وگو با خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اينكه فضاي مترو فرصت خوبي را براي فرهنگ سازي ايجاد كرده است اظهار داشت: مسافران مترو كه مخاطبان اصلي طرح هاي فرهنگي هستند مي توانند با ارسال كد طرح ها مورد نظرشان بهترين پيام را انتخاب كنند. 

وي افزود: معاونت فرهنگي اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران با تيمي كه توليد محتوايي دارد اقدام به توليد طرح هاي فرهنگي جديد كرده است و هرماه 30 تا 35 طرح جديد را انتخاب و در ايستگا ها و قطار نصب مي كنند. 

صائبي با اشاره به اينكه حدود 4 هزار بنر و لمينت هر ماه جايگزين طرح هاي قبلي مي شود كه تركيبي از محتواهاي فرهنگي ملي مذهبي و آموزش هاي شهروندي است گفت: افراد مي توانند بهترين طرح را از طريق كدي كه در كنار آنها قرار دارد به سامانه 30007720پيامك كنند.
 
معاون فرهنگي اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران افزود: هر ماه به قيدقرعه به شركت كنندگان نيز جوايزي داد خواهد شد. 

وي در ادامه از توزيع نشريه بوي بهشت هر دو هفته يكبار خبر داد و گفت: افرادي كه اين نشريه را مطالعه مي كنند مي توانند در مسابقه ايي كه در آن طراحي شده از طريق سامانه  30007720 شركت كنند و هر چند ماه يكبار در برنامه ايي ويژه از برندگان مسابقه تقدير به عمل مي آيد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار