مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: با تشکیل انجمن‌های صنفی از حضور تولیدکنندگان با محصولات بی‌کیفیت در بازار جلوگیری می‌شود.

شرکت آب و فضلاب به دنبال تشکیل انجمن‌های صنفیبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کشور در نشست هم‌اندیشی چشم‌انداز فرصت‌های مشارکت بخش خصوصی بر مدیریت آب وفاضلاب گفت: هوشمندسازی شبکه آب در کلان شهرها از اهداف شرکت آب وفاضلاب است که بنابر برنامه‌های صورت گرفته تا پایان سال95 در تمام مراکز استان‌ها محقق خواهد شد.

وی در ادامه به دیگر اهداف این شرکت اشاره و بیان داشت: استفاده از فناوری‌های جدید و تجهیزات با راندمان بالا برای مدیریت مصرف آب و حذف تجهیزات پرمصرف انرژی از دیگر اهداف کلان شرکت آب و فاضلاب است که در صورت اجرای آن ما شاهد ارتقای خدمت رسانی خواهیم بود.

جانباز افزود: وزارت نیرو به دنبال واگذاری امور به بخش خصوصی و برای آن نیازمند واقعی سازی تعرفه‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی به دلیل عدم تحقق تعهدات شرکت آب وفاضلاب بوده که این شرکت نیز عظیم‌تر باید تعهدات خود را با توجه به درآمدهای حاصله برنامه ریزی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل انجمن‌های صنفی در صنعت آب و فاضلاب از طرح‌های این شرکت بوده که با تشکیل این دست از انجمن‌ها از حضور تولید کنندگان تا محصولات بی‌کیفیت جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: انرژی ، بخش خصوصی ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار