مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با اشاره به حضور تیم‌هایی نظیر بانک سرمایه در این فصل لیگ والیبال گفت: حضور تیم‌های پرستاره لیگ را پررونق می‌کند

احد یوسفی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره وضعیت تیم شهرداری ارومیه که خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال آماده می‌کند، به نفرات این تیم اشاره کرد و کفت: سعید معروف، عبدالرضا علیزاده، میلاد عبادی پور، پیروت پور ،جواد محمد نژاد و حامد رضایی بازیکنانی هستند که در کنار چند بازیکن دیگر تیم شهرداری ارومیه را در لیگ برتر امسال همراهی خواهند کرد. آرمین تشکری و جواهری را هم در سهمیه جوانان تیممان به کار خواهیم گرفت.

یوسفی با اشاره به بازگشت سعید معروف به تیم سابقش  و در پاسخ به اینکه اگر این فصل هم مانند فصل گذشته تیم خارجی خواستار به خدمت گرفتن این بازکن شود، چه اقدامی صورت خواهد گرفت، گفت: سال گذشته اتفاق بدی رخ نداد، معروف سرمایه ملی والیبال ایران است و وقتی یکی از بهترین تیم های دنیا خواستار این بازیکن شد بهترین اقدام این بود که با این موضوع موافقت شود. انتقال سعید به تیمی مانند زنیت کازاتن افتخار بزرگی برای کشور ایران و البته شهر ارومیه بود. با این حال نباید فراموش کرد که هیچ تیمی دوست ندارد در هیچ مقطعی بازیکنی مانند سعید معروف را از دست بدهد.
 
وی ادامه داد: با این حال احساس می کنم اگر اتفاقی شبیه سال قبل رخ دهد ، خود سعید معروف قبول نکند که تیم شهرداری ارومیه را ترک کند. تمام تلاش ما این است که همین ترکیب را تا پایان فصل حفظ کنیم. بدون شک تک تک نفرات در تلاش خواهند بود که به تیم شهرداری ارومیه کنند با وجود اینکه امسال میلاد عبادی پور هم پپیشنهادات خوبی داشت اما حضور در شهرداری ارومیه را ترجیح داد.

یوسفی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حواشی پیش آمده در فینال دور قبل مسابقات لیگ برتر هم اشاره کرد و اظهار داشت: پیگیری آن موضوع از دست ما خارج است اما سیستم قضایی کشور در حال پیگیری این موضوع است. هر رای که صادر شود ما هم تابع آن رای خواهیم بود و قطعا در حال حاضر تنها به فکر والیبال شهر ارومیه هستیم و باید با فراموش کردن اتفاقات تلخ سال گذشته امسال بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه درباره تیم های تازه وارد به لیگ برتر مانند بانک سرمایه و ثامن الحجج سبزوار که ستاره های ملی‌پوش را در اختیار دارند، گفت: حضر تیم‌های جدید نشان از آن دارد که لیگ والیبال امسال پررونق تر از قبلکار خود را آغاز خواهد کرد. بدون شک همه تیم‌ها آرزوی این را دارند که در پایان مسابقات لیگ به قهرمانی دست پیدا کنند. تیم‌ها تمام تلاش خود را می کنند و در کنار همه تیم ها شهرداری ارومیه هم برای قهرمانی خواهد جنگید. تمرینات خوب، تلاش بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران خونگرم ارومیه تیم شهرداری را در مسیر رسیدن به اهدافش یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار