سرمربی تیم شهرداری تبریز با اشاره به این که برخی تیم‌ها عمر یکساله در لیگ دارند، گفت: جمع کردن همه ستاره‌ها در یک تیم نمی‌تواند تنها عامل قهرمانی باشد.

عادل بناکار در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط فعلی تیم شهرداری تبریز ، پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: از 20 روز قبل تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و پس از سپری شدن دوره بدنسازی فشرده در حال حاضر مشغول تمرینات تاکتیکی و کار با توپ هستیم.

وی درباره نفرات تیم شهرداری تبربز در این فصل از لیگ برتر والیبال ، عنوان کرد: نفراتی مانند حسن صنوبر، میکاییل تاجر، اکبر ولایی و عادل هوشیار از فصل گذشته در تیم ما باقی مانده‌اند و بازیکنانی همچون آرش کشاورزی ، محمد طاهر وادی، امین حسن زاده و دو ملی‌پوش بلغاری را به تیم اضافه کردیم. دو بازیکن بلغاری در پست‌های سرعتی زن و دریافت کننده به تیم شهرداری کمک خواهند کرد.

سرمربی تیم شهرداری تبریز درخصوص نحوه برگزاری این فصل از لیگ برتر ، گفت: به نظر من بهتر بود مسابقات به صورت لیگی برگزار شده و تیمی که عنوان نخست را کسب می‌کند قهرمان شود. با این حال به تصمیمی که گرفته شده است احترام می‌گذاریم و با تمام توان خود در مسابقات حاضر می‌شویم.

بناکار به حضور تیم‌هایی نظیر بانک سرمایه در این فصل از مسابقات اشاره کرد و گفت: این که یک تیمی با سرمایه‌گذاری کلان و هزینه‌های بالا به لیگ می‌آید از یک جهت  برای رونق لیگ خوب است اما از طرفی سبب می‌شود تعادل تقسیم بازیکنان برتر در تیم‌های حاضر برهم بخورد. 

وی ادامه داد: امیدوارم که تیمی مانند بانک سرمایه در لیگ ماندنی باشد و از آن تیم‌هایی نباشذ که عمر یک ساله در لیگ دارند.  زیرا تجربه نشان داده است تیم‌های اینچنینی اغلب یک سال در لیگ دوام می‌آورند و هنیشه تیم‌هایی در نهایت نتیجه می‌گیرند که ریشه‌ای کار کرده و سال‌ها سابقه حضور در لیگ را دارند. تیم‌هایی مانند پیکان یا شهرداری ارومیه که حرفه‌ای‌تر عمل می‌کنند. به اعتقاد من این شیوه صحیحی نیست و باید لیگ بصورت منظم تری در تعداد تیم‌ها برگزار شود.

وی اضافه کرد: این موضوع بارها به اثبات رسیده است که برای قهرمان شدن در والیبال تنها هزینه زیاد و به خدمت گرفتن ستاره‌ها کافی نیست. شیوه صحیح تیم داری در کنار هزاران عوامل دیگر در این موضوع موثر است.

بناکار خاطرنشان کرد: حضور تیم‌هایی مثل متین و کاله در لیگ بسیار با اهمیت و خوشحال کننده است. زیرا این تیم ها از تماشاگران علاقه‌مند به والیبال بهره مند هستند و به مهیج‌تر شدن مسابقات کمک می‌کنند.

سرمربی تیم شهرداری تبریز افزود: تیم ما جزو معدود تیم‌های حاضر در لیگ است که از زیرگروه‌ها به لیگ آمده است و حالا چهارمین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار