معاون امنیتی سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: نتیجه تدبیر نکردن برای رونق تولید، زیاد شدن بیکاری، دزدی و منکرات است.

تشکیل کمیته ای دراستانداری برای بازرسی واحدهای تولیدیبه گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سیدرضا عقدایی در نشست با هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه هم بخش خصوصی و هم دولت باید در رفع مشکلات این بخش کوشش کنند، گفت: دولت باید اشتباهات اداری را رفع کند و بخش خصوصی هم در مواردی مانند پرداخت مالیات و ... همکاری لازم را انجام دهد.

وی اعلام کرد: گروهی را در استانداری اصفهان تشکیل داده ایم تا از واحدهای تولیدی بازدید و مسایل آنها را شناسایی کنند.

 معاون امنیتی سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: تشکل های اقتصادی مانند خانه صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی باید برای جذب سرمایه گذار خارجی تلاش کنند.

در این دیدار همچنین رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: انتظار ما از بدنه دولت در استان، داشتن برنامه برای رونق تولید است.

محمدرضا برکتین ادامه داد: خانه هم به عنوان یک تشکل در کنار دولت در تحقق این امر کمک خواهد کرد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر شرایطی برای تولید ایجاد شده است که برای حل آن نیاز است ابتدا به جامع نگری و پژوهش و بررسی آن پرداخته شود تا بر اساس آن راهکار و نقشه راه ارایه شود که خانه آمادگی لازم را برای این همکاری دارد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: تشکیل ، کمیته ، بازرسی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.