ورزشکار خوزستانی نائب قهرمان مسابقات فول کیک بوکسینگ جهان شد.

کسب عنوان نائب قهرمانی جهان برای ورزشکار خوزستانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رئیس سبک کیک بوکسینگ استان خوزستان گفت: مسابقات جهانی کیک‌بوکسینگ سبک ساباکی با حضور 10 تیم از کشورهای مختلف در باکوی آذربایجان برگزار شد.

مهدی امیری فربابیان اینکه در این دوره از مسابقات تیم جمهوری اسلامی ایران با 15 بازیکن در چهر استایل کیک بوکسینگ /مبارزه در قفس/کاتاو سلاح شرکت کرد افزود:«محمود امیری‌فر، محمد امیری‌نسب و شایان بختیاری» سه ورزشکار خوزستانی بودند که به نمایندگی از استان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی گفت:در این رقابت‌ها تیم‌هایی از کشورهای آذربایجان، اوکراین، استرالیا، روسیه، ترکیه، ازبکستان، افغانستان، آلمان، تاجیکستان و ایران شرکت داشتند.

رئیس سبک کیک بوکسینگ استان خوزستان با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات «محمود امیری‌فر» که در دو استایل شرکت کرده بود در استایل مبارزه در قفس (mma) به مقام دوم دست پیدا کرد و در استایل کیک‌بوکسینگ نیز پس از غلبه بر حریفان آذربایجانی و روسی خود در مرحله فینال، در مقابل حریف ترک خود به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در راند سوم از ادامه مسابقه انصراف و مقام دوم را به خود اختصاص دادافزود:محمد امیری‌نسب از آبادان نیز در بخش شمشیر به مقام نخست و در استایل مبارزه در قفس به مقام دوم دست پیدا کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.