دپارتمان داوری اسامی تیم قضاوت کننده مسابقات تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و مس سونگون ورزقان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ تیم فوتسال یاسین ‌پیشرو قم بعد از آخرین پیروزی که در هفته پنجم در میهمانی تیم فوتسال حفاری اهواز به دست آورد، اکنون با به دست آوردن سه امتیاز از میهمانی تیم مس سونگون ورزقان برابر این تیم صف‌آرایی می‌کند.

شاگردان غیاثی در تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم برای انجام بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال امروز راهی تبریز شدند تا در هفتمین روز مهر ماه  برای کسب سه امتیاز برابر تیم سوم جدول رده‌بندی یعنی مس‌ سونگون ورزقان به میدان بروند.

فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم به خوبی می‌دانند که کسب سه امتیاز از مصاف حساس این هفته با مس‌سونگون اهمیت بسیار زیادی دارد و باید از تمام توان خود برای کسب سه امتیاز استفاده کنند و فاصله خود را بالای جدولی‌ها کاهش دهند.

دیدار یاسین‌ پیشرو قم و مس سونگون حساسیت‌های بالایی دارد زیرا تیم مس هم اکنون در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر با یک بازی کمتر تعقیب کننده تیم‌های بالانشین تاسیسات دریایی تهران و گیتی ‌پسند اصفهان است و یاسین ‌پیشرو قم نیز قصد دارد خود را به جمع این سه تیم نزدیک کند.

تیم فوتسال یاسین ‌پیشرو قم که هم اکنون با کسب 16 امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ایستاده از ساعت 17 روز سه‌شنبه 7 مهر ماه  در هفته دوازدهم نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال برابر تیم 19 امتیازی رده سوم جدول یعنی مس سونگون ورزقان به میدان می‌رود در حالی که رقیب با یک بازی کمتر این تعداد امتیاز کسب کرده است.

دپارتمان داوری با توجه به حساسیت‌های این بازی، سهرابی داور بین‌المللی فوتسال کشورمان را به عنوان داور نخست مسابقه یاسین ‌پیشرو قم و مس سونگون انتخاب کرده است، ضمن اینکه علی‌بیگی به عنوان داور دوم، بایزیدی به عنوان داور وقت‌نگهدار و افضلی به عنوان داور ذخیره در این مسابقه حضور دارند و موسوی ناظر بازی خواهد بود.

 

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.