شركت سامسونگ در سال هاي گذشته، چند گوشي را با طراحي هاي عجيب و غريب و تعداد كم روانه بازار كرده است.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامسونگ به صورت اتفاقی تبدیل به بزرگترین تولید کننده موبایل دنیا نشده است. این شرکت در طول دهه های گذشته صد ها مدل مختلف موبایل را به مرحله تولید رساند و با صرف وقت و هزینه بسیار بر روی تحقیق و توسعه این تکنولوژی، سرانجام توانست موقعیت کنونی خود را به دست آورد.

موبایل فوق العاده عجیبی که در پايين مشاهده می کنید، در اواخر سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه شد و طراحی آن با همکاری مشترک شرکت دانمارکی Bang & Olufen صورت پذیرفت. این دستگاه ظاهری مانند صدف مربعی شکل داشت که در داخل آن و بر روی یکی از درب ها کیبورد گردی قرار گرفته بود و درب دیگر نیز از نمایشگری ۲.۱ اینچی با کیفیت QVGA بهره می برد. جالب اینکه این عجوزه، در زمان خود با قیمتی بیش از ۱.۰۰۰ دلار نیز به فروش می رسید.


عجيب و غريب هاي سامسونگ را ببينيد+ عكس



این دستگاه دومین همکاری سامسونگ با Bang & Olufsen به شمار می رفت که به وضوح از لحاظ ظاهری نسبت به مدل SGH-E910  پیشرفت کرده بود، در سال ۲۰۰۷ به بازار ارائه شد. این دستگاه در زیر خود اسپیکری کشویی داشت که در آن زمان می توانست صدای بلندی را در مقایسه با رقبا تولید نماید. دکمه های کنترلی رایج آن زمان نیز در Serenata جای خود را به چرخی عجیب داده بودند که کاربر به کمک آن باید در منوها جا به جا می شد. حافظه داخلی ۴ گیگابایت و نمایشگر غیر لمسی ۲.۳ اینچ از جمله امکانات این دستگاه به شمار می رفتند.

عجيب و غريب هاي سامسونگ را ببينيد+ عكس


قطعا لیست عجیب ترین ها بدون این دستگاه ناقص می ماند. SPH-N270 یا آنطور که در آن زمان معروف شده بود، Samsung Matrix، برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ و در فیلم The Matrix reloaded مورد استفاده قرار گرفت. سامسونگ تنها توانست تعداد معدودی از این دستگاه را در آمریکا به فروش برساند. این محصول ضخامتی ۲۰ میلیمتری داشت و اسپیکری بزرگ در بالای آن تعبیه شده بود. Samsung Matrix با طراحی خاصش، در آن زمان قصد داشت تا نمونه ای برای تلفن های آینده باشد، اما اکنون باید شکر گذار باشیم که آینده مطابق تصور ذهنی سامسونگ پیش نرفت.

عجيب و غريب هاي سامسونگ را ببينيد+ عكس

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار