سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان ازاجرای 107 نمایش در طول چهار روز برگزاریدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان خبرداد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،خسرو معین افشار در حاشیه برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان گفت: در دهمین جشنواره تئاتر خیابانی بیشتر کشورهای شاخص و صاحب سبک حضور داشته و 350 نفر مهمان مریوان هستند.

وی افزود: در این دوره از جشنواره، گستردگی اجراها بسیار بالاست به همین دلیل در 11 نقطه شهر و سه روستا این نمایش ها به اجرا در می آید.

معین افشار ضمن اشاره به اینکه به احتمال زیاد اجراهای پیش بینی نشده هم وجود دارد، بیان کرد: در طول این چهار روز 107 نمایش طبق برنامه به اجرا در می آید.

وی افزود: نمایش مشترک ایران و یونان از مهمترین واقعه های امسال است که این کار بسیار حائز اهمیت بوده و امیدواریم تماشاگران نیز از دیدن این کار لذت ببرند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان ضمن اشاره به ورک شاپ تخصصی که توسط یک مدرس بین المللی برگزار می شود، ذکر کرد: در جشنواره دهم بخش پوستر اضافه شد که از این بخش استقبال خوبی شد و بالغ بر 42 اثر هم در این حوزه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

معین افشاردر پایان گفت: این جشنواره بنا به فاجعه منا یک روز با تاخیر برگزار شد و همین امر باعث شد حجم ترافیک اجرای آثار بالا برود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.