عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: ساخت و ساز میدان عشرت آباد ادامه دارد از این رو درخواست می‌کنم تا رئیس شورای شهر در آن مکان حاضر شده تا نسبت به اعمال قانون اقدام کنند.

ساخت و ساز میدان عشرت آباد به سرعت ادامه داردبه گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان عبدالحسین مختاباد عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ضمن تبریک روز آتش نشان به حادثه تاسف بار منا اشاره و اظهار کرد: بزرگترین گناه آل‌سعود این است که امن‌ترین نقطه امن الهی را ناامن کرده است، چرا که قبل از اسلام، حضرت ابراهیم خلیل‌الله مکان مکه را محلی امن نامیده بودند. 


وی افزود: دولت آل‌سعود نه تنها از این اتفاق عذرخواهی نکرده است، بلکه درصدد توجیه کارهای خود نیز است و این در حالی است که دل خانواده‌های بسیاری را خون کرده است.

مختاباد به درگذشت هما روستا نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه در دو سه روز گذشته  خبر درگذشت هما روستا بازیگر پیشکسوت را نیز شنیدیم .

وی در تذکر نخست خود به معضل آب تهران اشاره کرد و گفت: آب تهران معضلی است که با فرا رسیدن فصل سرما به فراموشی سپرده می‌شود اما باید اهل خبره به این مسئله توجه داشته باشند که کمبود آب در بیست سال آینده به معضل بزرگی تبدیل می‌شود.

مختاباد افزود: باید نقشه راهی تهیه شود تا قادر به تجمیع آبهای سطحی تهران باشیم  و برای فضای سبز نیز برنامه جامعی در شورا مصوب کنیم.

وی ضمن درخواست از شهروندان اضافه کرد: وضعیت آب تهران خوب نیست از این رو از مردم  تهران درخواست دارم تا این مسئله را رعایت کنند و سیاست‌های صرفه‌جویی در آب را جدی بگیریم.

مختاباد در تذکر دوم خود با اشاره به ساخت و ساز  میدان عشرت آباد تأکید کرد: بعد از بررسی‌های انجام شده برای این سازه متاسفانه این ساختمان متوقف نشده است و به سرعت در حال پیش روی است و از این رو درخواست دارم تا رئیس شورای شهر در آن مکان حاضر شود و با مسئولان دیگر نسبت به اعمال قانون در آن منطقه اقدام کند.

وی در تذکر سوم خود با بیان اینکه بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره)  استشماع می‌شود گفت: در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) بوی نامطبوعی استشماع می‌شود که البته این  مشکل به فرودگاه نیز کشیده شده است از این رو از شهردار تهران درخواست دارم  تا برای این مشکل فکر اساسی بکند چرا که مقامات کشورهای دیگر برای سفر از این مسیر رفت و آمد می‌کنند و باید این معضل مورد توجه قرار بگیرد.

مختاباد تأکید کرد: این بو حداقل دو تا سه دقیقه در این مسیر استشماع می‌شود از این رو درخواست دارم تا به این موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار