فرمانده انتظامي شهرستان شيراز گفت: سارقان به عنفي كه اقدام به سرقت از شهروندان مي كردند، توسط مأموران كلانتري "گلدشت" دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ يوسف ملك زاده گفت: مأموران گشت نامحسوس كلانتري " گلدشت" اين شهرستان، هنگام گشت زني در يكي از خيابان هاي شهر مشاهده كردند كه سرنشينان يك دستگاه موتورسيكلت با پلاك مخدوش اقدام به سرقت به عنف از شخصي كرده و با مشاهده مأموران از صحنه متواري شدند.

وي ادامه داد: مأموران سريعا"مشخصات سارقان را به كليه عوامل گشت اعلام و در نهايت موتورسيكلت آنها متوقف و به كلانتري انتقال داده شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به متواري شدن سرنشين و دستگيري راكب اين موتورسيكلت، افزود: با استعلام از شماره تنه و پلاك موتورسيكلت مشخص شد كه پلاك نصب شده بر روي موتورسيكلت مربوط به موتورسيكلت ديگري است.

سرهنگ ملك زاده تصريح كرد: در بازجویی به عمل آمده از سارق، دو نفر دیگر از همدستان وي دستگیر و در بازرسی از مخفيگاه آنان دو دستگاه گوشی تلفن همراه و يك دستگاه موتورسيكلت ديگر كه از آن در امر سرقت به عنف استفاده مي كردند،کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز گفت: برخورد جدي با سارقان و مخلان نظم و امنيت به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي اين شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: دستگیری ، سارقان ، عنف ، در ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.