فرماندهي انتظامي ابهرگفت: امروز خبرنگاران رسالت بزرگي بر دوش دارند و در راستاي اين رسالت رسانه ها احساس امنيت در جامع را ايجاد نموده و مؤثر در امر برقراري امنيت هستند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ برزو مهديخاني در جمع خبرنگاران با تسليت حادثه جانسوز منا گفت:امروز به طور قطع در جامعه ما خبر نگاران با قلم، انديشه ناب اسلامي ، قراني ، فرهنگ غني اسلام و اهل بيت را نشر مي دهند.

وي با تقدير و تشكر از تلاش، تلاشگران حوزه رسانه افزود :امروز امنيت پايدار با مشاركت مردم و رسانه ها محقق خواهد بود و لذا رسانه ها و جرايد محلي با تلاش خود در بعد فرهنگي مقاله ها و اطلاع رساني بازوي پرتوان نيروي انتظامي در امر فرهنگ حجاب، پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و همينطور در خصوص موضوع امنيت پايدار خواهد بود .

فرمانده انتظامي شهرستان ابهر با اشاره به نقش خبر نگاران در پيشرفت و توسعه جامعه اظهار كرد : امروز خبر نگاران در جامعه ما رسالت عظيم انتقال واقعيت هاو انعكاس خواسته هاي مردم را بر عهده داشته و در اين مسير تنها به انجام تكليفشان مي انديشند.

سرهنگ مهديخاني گفت : پليس از آنجايي كه خدمت گذار مردم مي باشد و افتخار ما پايگاه مردمي است و پشتوانه و مشاركت مردم اميد ماست اما با اراذل اوباش و افرادي كه آرامش جامعه را به هم بريزند و با بي قانوني مخل امنيت جامعه بشوند بدون هيچ نوع اغماضي برخورد خواهيم كرد.

وي افزود: هفته ناجا زمان مناسبي براي خدمت گذاري و همينطور تلاش مضاعف پرسنل نيروي انتظامي براي مردم خواهد بود و اين هفته را گرامي ميداريم


انتهای پیام/ ا


برچسب ها: نقش ، رسانه ها ، جامعه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.