فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 108 برنامه در حوزه های مختلف درون و برون سازمانی در هفته نیروی انتظامی امسال در این استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج سردار غلامعباس غلامزاده  افزود: هفته نیروی انتظامی امسال از 11 تا 17 مهر خواهد بود و شعار آن نیز اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش است.

وی بیان کرد: مهمترین این برنامه ها دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، شرکت در مراسم سیاسی، عبادی نماز جمعه 10 مهر شهرهای این استان، سخنرانی فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان ها پیش از خطبه های نماز جمعه برای بیان فعالیت ها و برگزاری مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی استان است.

غلامزاده حضور در گلزار شهدای یاسوج برای تجدید بیعت با شهیدان و تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران، بازنشستگان و کارکنان فعال، تجلیل از برترین های ترافیکی در حوزه پلیس راه و راهور به منظور فرهنگ سازی در زمینه ترافیک، تجلیل از فرزندان نخبه کارکنان نیروی انتظامی استان، حضور در مدارس و دانشگاه ها به منظور آگاهی بخشی در مورد وظایف و رسالت های پلیس، برپایی نمایشگاه با موضوع هشدارهای پلیسی، برگزاری مسابقات پیاده روی، کوهپیمایی و تیراندازی، امحای مقادیری مواد مخدر مکشوفه، شرکت در برنامه های رادیویی و تلویزیونی برای پاسخگویی به سوالات مردم و نشست با ریش سفیدان و معتمدان محلی به منظور استفاده از توان آنان در برقراری نظم و امنیت را از سایر برنامه های هفته نیروی انتظامی امسال در استان اعلام کرد.

وی اظهار کرد: از رسانه های ارتباط جمعی و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود برنامه های هفته نیروی انتظامی امسال در این استان را پوشش خبری داده و اطلاع رسانی کنند.

غلامزاده عنوان کرد: خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد تعامل مطلوبی با نیروی انتظامی استان دارند و انتظار می رود که این ارتباط سازنده تداوم داشته باشد.

وی ابراز داشت: رسانه های کهگیلویه و بویراحمد پل ارتباطی بین نیروی انتظامی و مردم این استان هستند و به عنوان یک زبان گویا انعکاس دهنده نظرات مردم در مورد خدمات و فعالیت های نیروی انتظامی استان خواهند بود.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است و بر همین اساس کارکنان، ماموران و فرماندهان این نیرو در کشور و کهگیلویه و بویراحمد مقتدرانه در ماموریت ها شرکت کرده و ترحم و ملایمت را نیز در رفتار با مردم سرلوحه کار خود قرار داده اند.

غلامزاده گفت: با وجود یک نیروی انتظامی مقتدر در کشور و کهگیلویه و بویراحمد و همدلی مردم و رسانه ها با این نیرو امنیت و آرامش مطلوب در جامعه برقرار می شود.

وی بیان کرد: امنیت و آرامش یک پیش نیاز مهم برای انجام تمام فعالیت های اجتماعی است و در سایه وجود این دو مقوله مهم می توان فعالیت ها را به نحو مطلوبتری انجام داد.

غلامزاده اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر مردم با نیروی انتظامی، جلب مشارکت مردمی در برقراری نظم و امنیت در جامعه، تبیین بخشی از فعالیت ها، عملکرد و اولویت های کاری این نیرو و بیان انتظارات مردم از آن است.

وی عنوان کرد: مسوولان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات هفتم اسفند امسال که شامل دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است به دنبال تامین امنیت و آرامش به منظور جضور حداکثری مردم استان پای صندوق های رای و خلق حماسه ای دیگر هستند.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.