اصفهان؛

بحران آب را با مديريت صحيح پشت سر گذاشتيم

مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري اصفهان اظهار كرد: در سال جاري توانستيم با مديريت آب، بحران خشكسالي را پشت سر بگذاريم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد سليماني پور با بيان اين مطلب گفت: وضعيت آب در سال گذشته در اصفهان به خصوص در مناطق 6 و 9 بسيار بحراني بود به طوري كه آب وسيله تانكر به نقاط بحراني انتقال داده مي شد.

وي افزود: با توجه به اينكه وضعيت بارندگي در اوايل سال در بالادست مناسب بود، آبياري فضاي سبز بهتر بود و از تانكر براي آبياري كمتر استفاده شد.
مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري اصفهان تصريح كرد: آبياري فضاي سبز بختيار دشت و باغ ايران چاي با مشكل روبرو بود كه با استفاده از تانكر آبياري انجام گرديد.

سليماني پور با اشاره به اينكه خسارت‌هاي قابل توجهي در ورودي مادي‌ها از سمت ناژوان داشتيم، خاطرنشان كرد: در سال جاري توانستيم با مديريت آب بحران را پشت سر بگذاريم.
وي ادامه داد: جايگزيني گونه‌هاي مقاوم به شوري و خشكي به خصوص چمن هاي مقاوم در دستور كار قرار دارد.

مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري اصفهان اضافه كرد: به منظور صرفه‌جويي در مصرف آب نيز از آبياري تحت‌فشار بابلر استفاده مي شود.

سليماني پور بيان كرد: همچنين به منظور كنترل و مديريت مصرف آب، نياز آبي عرصه‌هاي فضاي سبز شناسايي شده و بر اساس ميزان مصرف گون هاي گياهي، آب در اختيار پيمانكاران قرار مي گيرد. 

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.