فرمانده سپاه حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام صدا و سیما را پرچمدار جنگ نرم خواند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  قم‌؛ سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 6 هزار شهید گلگون کفن استان قم و هفته دفاع مقدس گفت: تولد بسیج اگرچه از سال 1358 توسط امام خمینی(ره) ابلاغ شد، ولی مردم تجلی بسیج را در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل مشاهده کردند.
 
وی با اشاره به رشادت های نیروی مقاومت بسیج و نقش بی بدیل آن در حفظ نظام اسلامی گفت: وظیفه بسیج و صدا و سیما در دوره کنونی بسیار سنگین است.
 
سردار احمدی ضمن تاکید بر اینکه جنگ امروز در همه ابعاد است و تهاجم فرهنگی و اقتصادی بیگانگان کم اهمیت‌تر از خطر تهاجم نظامی نیست افزود: امروزه و با تهدیدهای پیش رو، صدا و سیما پرچمدار جنگ نرم است و باید همه جانبه از آن حمایت کرد.
 
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام با اشاره بر اینکه سیاست‌های حاکم بر مجموعه رسانه باید سیاست‌های مورد پسند اسلام و انقلاب باشد؛ تلاش‌های بسیج صدا و سیمای مرکز قم در گسترش فرهنگ مقاومت و شهادت را مهم توصیف کرد و گفت: امروز در جنگ نرم نیز نیازمند فداکاری رزمندگان هستیم.
 
حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم نیز ضمن خیرمقدم به سردار احمدی افزود: در ماموریت جدید مرکز بسیج صدا و سیمای مرکز قم توانمند سازی و تولید برنامه تخصصی برای بسیج و فعالیت گسترده رسانه‌ای تعریف شده است.
 
در پایان این مراسم ضمن ابلاغ حکم مسئولیت بسیج صدا و سیمای مرکز قم به مجتبی جانباز، با تقدیم لوح تقدیر از خدمات و تلاش‌های علی جوان مسئول سابق تجلیل شد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: قم ، صداسیما ، پرچمدار ، جنگ ، نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.