نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دفاع مقدس موجب تقویت روحیه اعتماد به نفس، خودباوری و شکوفایی استعدادهای داخلی جوانان خلاق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ؛حجت الاسلام حسن کاملی فر، در همایش نهضت روشنگری و بصیرت بسیجیان شهرستان هشترود افزود: به برکت روحیه اعتماد به نفس و خودباوری جوانان این مرز و بوم، در جنگ هشت ساله بر تحریم های دشمنان غلبه و آنان را مایوس کرده و تمام تحریم ها را به فرصت تبدیل کردیم.

وی یکی از نقاط قوت نظام را، پشتیبانی مردم از آن دانست و اظهار کرد: از عوامل مهم پیروزی و عبور از بحران ها، فتنه ها، تهدیدها و تحریم ها، حمایت و پشتیبانی مردم از نظام و ولایت فقیه بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، گفت: هدف تحریم های اقتصادی دشمنان جداکردن مردم از انقلاب بود زیرا دشمنان باورشان دارند که مردم پشتوانه اصلی نظام هستند.

حجت الاسلام کاملی فر، ادامه داد: هرچقدر فشار بر مردم زیاد شود، ارتباط آنان با نظام مستحکم تر خواهد شد و باید با تعامل با مردم و نظام انقلاب اسلامی صحبت شود.

وی، یادآوری کرد: اکنون ایران اسلامی علاوه براینکه بر کشورهای همسایه تاثیر گذار بوده بلکه بر کل دنیا نیز تاثیر گذار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، گفت: آمریکا در تمام راهبردهایش علیه ایران اسلامی با شکست مواجه شده و به یقین رسیده که قدرت و قوت ما در مسایل هسته ای و بمب هسته ای نیست بلکه قوت ما پشتوانه عظیم مردمی و ارتباط تنگاتنگ آنان با نظام و ولایت فقیه است.

حجت الاسلام کاملی فر، خاطرنشان کرد: ایران به دنیا ثابت کرده که قادر است فراتر از مرزهای جغرافیایی به نبرد و جنگ با دشمنان اسلام بپردازد و این مساله باعث نگرانی و خشم آمریکا و استکبار جهانی شده است.

وی گفت: هدف اصلی دشمنان در سوریه، عراق و افغانستان و حتی به وجود آوردن گروه های تکفیری داعش، القاعده و منافقان فقط ضربه زدن به ایران اسلامی است.

حجت الاسلام کاملی فر، افزود: داعش تربیت یافته استکبار و آمریکاست و برای سرنگونی اسلام ناب محمدی به وجود آمده و دشمنان باید بدانند اگر دست از پا خطا کنند منافع آن ها زیر موشک های ایرانی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.