فرماندار مرند اشتغال را یکی از رکن های اصلی جوانان برای ازدواج دانست و گفت: برای احیای ازدواج آسان جوانان، خانواده ها نباید در امر اشتغال سخت گیری نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ کرمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان مرند اشتغال جوانان را مهم ترین دغدغه جامعه دانست.

وی گفت: مهم ترین عاملی که می تواند با بیکاری مبارزه کند، بنگاه های کوچک است که کارآفرینان باید نسبت به راه اندازی این بنگاه ها و واحدهای تولیدی کوچک جهت اشتغال جوانان در سطح شهر مبادرت ورزند.

وی افزود: دولت توانایی ایجاد اشتغال برای تمام جوانان کشور را نداشته و نخواهد داشت.

وی گفت: در آذربایجان شرقی برای ایجاد مشاغل خانوادگی 158میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که سهم شهرستان مرند از آن 6 تا 8 درصد می باشد که امیدواریم کارآفرینان جوان٬ درجهت ایجاد اشتغال اقدام کنند.

فرماندار ویژه مرند با بیان اینکه دولت تمام توان خود را برای حضور بخش خصوصی در جهت ایجاد اشتغال به کار بسته است، تشریح کرد: اگر بخواهیم کشور درجهت توسعه و پیشرفت قدم بردارد باید با تمام توان از بخش خصوصی حمایت کنیم.

وی کارآفرینان را به همکاری با کمیته امداد دعوت کرد و افزود: کارآفرینان می توانند با به کارگیری افراد تحت پوشش کمیته امداد از تسهیلات این کمیته استفاده کنند.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.