فرمانده ناجای استان قم از افتتاح استودیوی خبر پلیس با همکاری صداو سیمای مرکز قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  قم‌؛در آستانه هفته نیروی انتظامی و با هدف تعامل و همکاری بین صدا و سیما و نیروی انتظامی در بزرگداشت این هفته جلسه مشترکی بین این دو نهاد استان برگزار شد.
 
سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم در این دیدار با اشاره به رویکرد عالی برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قم در پیشگیری از وقوع جرم، از تلاشهای این رسانه اسلامی در راستای پایین آوردن آمار جرم و فرهنگ سازی به صورت ویژه تشکر کرد.
 
وی با تاکید بر نقش مهم صدا و سیما در انعکاس فعالیت‌های شبانه روزی نیروی انتظامی در استان خاطر نشان کرد: به همین منظور و در راستای تعامل هر چه بهتر نیروی انتظامی با صدا و سیما برای اطلاع رسانی هر چه بهتر و موثق‌تر به مردم، در هفته نیروی انتظامی استودیوی خبر مستقر در ستاد فرماندهی این نیرو افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
 
فرمانده ناجای استان قم همچنین از برنامه‌های متعدد و متنوع این نیرو در هفته بزرگداشت نیروی انتظامی گفت و خواستار همکاری گسترده صدا و سیمای مرکز قم در این برنامه‌ها شد.
 
حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم نیز در این دیدار با اشاره به همکاری‌های دوجانبه با نیروی انتظامی در برنامه‌سازی و مشارکت در طرح‌های فرهنگی، برای بزرگداشت هفته نیروی انتظامی قول همکاری با حداکثر ظرفیت رسانه‌ای استانی و ملی داد.
 
گفتنی است هفته بزرگداشت نیروی انتظامی امسال از 11 تا 17 مهر با شعار «اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش» برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ز
برچسب ها: افتتاح ، استودیو ، خبر ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.