وزیر مهاجرت و حفاظت از مرزهای استرالیا : هیچ تغییری در سیاست‌های حفاظت مرزی استرالیا ایجاد نشده است.

هیچ تغییری در سیاست‌های حفاظت مرزی استرالیا ایجاد نشده است
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان وزیر مهاجرت و حفاظت از مرزهای استرالیا «پیتر داتن» بار دیگر تاکید کرده است که سیاست های قاطعانه حفاظت از مرزها در استرالیا در نتیجه واکنش بشردوستانه استرالیا در قبال بحران سوریه و به روی کار آمدن نخست وزیر جدید هیچ تغییری نکرده و تعدیل نشده است.  
 
«قاچاقچیان انسان همواره مترصّد آن هستند که از هر تغییری برای سوء استفاده از افراد آسیب پذیر استفاده کنند. ما قاچاق انسان را تحمل نمی کنیم و سیاستمان، با وجود اینکه سخت گیرانه است، ادامه خواهد یافت.»
 
«ما همچنان به اجرای سیاست های قاطعانه مان ادامه خواهیم داد تا از مورد سوء استفاده قرار گرفتن افراد آسیب پذیر به دست مجرمان و کشته شدن افراد در دریا جلوگیری کنیم و تجارت قاچاقچیان انسان را پایان دهیم.»
 
«استرالیا همچنان به سیاست بازگرداندن بدون مخاطره قایق ها ادامه خواهد داد و افراد را برای بررسی وضعیت و اسکان مجدد -- بدون توجه به کشوری که از آن آمده اند -- به کشور ثالث خواهد فرستاد.»
 
«کسانی که تلاش کنند به طور غیرقانونی با قایق به استرالیا سفر کنند هیچگاه در استرالیا اسکان نخواهند یافت و کسانی که بدون ویزا در مانوس یا نائورو هستند در استرالیا اسکان مجدد داده نمی شوند.»
 
«من پیام روشنی برای تمام کسانی دارم که قصد دارند سوار بر قایق به طور غیرقانونی به استرالیا سفر کنند؛ سیاست ما تغییر نکرده و نخواهد کرد. قوانین شامل حال همه خواهد شد و هیچ استثنایی وجود ندارد. راهِ سفر به استرالیا با قایق همچنان بسته است.»

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار