مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کامیاران گفت: این سازمان در 6 ماهه نخست امسال بالغ بر 280 عملیات مختلف را در سطح شهرستان انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز سنندج؛فریبرز مرادی در مراسمی که به مناسبت هفته ایمنی و آتش‌نشانی و با حضور مسئولان شهرستان کامیاران برگزار شد سازمان آتش‌نشانی شهرستان کامیاران را از موفق‌ترین سازمان‌های استان عنوان کرد و افزود: این سازمان در طول 6 ماه اول سال جاری، بالغ بر 280 عملیات را در سطح شهرستان انجام داده است که این تعداد بالغ بر 208 مورد اطفاء حریق و 72 مورد امداد و نجات بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کامیاران خدمات و فعالیت‌های آتش‌نشانی این شهرستان را محدود به اقدامات امدادی و ایمنی ندانست و گفت: برگزاری دوره‌های مختلف آموزش تئوری و علمی اطفاء حریق و ایمنی برای اقشار مختلف مردم در سطح شهرستان از کارهای خوب سازمان آتش‌نشانی کامیاران است.

مرادی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی در سپاه پاسداران، برای نیروی انتظامی، پرسنل بیمارستان، و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی در مدارس و توزیع لوح‌های فشرده و بروشور در میان دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.

 انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.